Reklamace


ZÁRUKA

 

Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje dle obecně závazných právních předpisů po dobu 2 let. Uplatnit ji lze na vady materiálu, vady vzniklé vinou výrobce nebo nedokonalým technologickým zpracováním. Záruka dva roky se nevztahuje na závady vzniklé opotřebením při běžném užití výrobku.

 

REKLAMACE

 

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

 

Jak postupovat při reklamaci, nebo vrácení zboží:

 

1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na doručovací adresu. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původního stavu výrobku. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

 

2.Adresa:  Miss Chica, Svatoplukova 303, Napajedla, 76361

 

3.Ihned po obdržení zboží obdržíte potvrzení.

 

4.Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

 

5.Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.

 

6.Ke zboží netřeba dodávat fakturu, stačí napsat předem jméno či číslo objednávky.

 

7.Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

 

8.Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

 

9.Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.

 

10.U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

 

11.O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

 Informace o slevách a akcích na váš e-mail

Po zadání Vašeho E-mailu Vás budeme pravidelně informovat o právě probíhajících akcích, slevách a dalších zajímavostech ze světa Miss-Chica.